..

Ibland är det otroligt svårt att motivera sig själv att kliva upp ur en varm säng, speciellt när det är grått och regn ute!
Jag vill bara ha en fast tid att kliva upp till. Någonstans där jag behövs och sen är dagen igång.
Vansbro är inget ställe där jobben växer på träd tyvärr. Söker jobb hela tiden, men det tråkigaste är nog endå att man inte ens kan få ett mejl med "tack för din ansökan". Man har ingen aning om mejlet kommit fram och eftersom en tjänst ligger ute på ams.se så borde man få ett svar när man skickar in ansökan.
 
Jag får uppenbarligen mer jobb om jag går ut själv och kämpar för min egen skull.
Idag ska jag få en massa saker gjorda, vilket kommer vara underbart skönt ikväll när jag kryper ner i soffan till Grey´s!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0