Feels great!!

Uppe tidigt! Redan gjort små saker som jag behövde gå igenom idag. Sitter nu med frukost, kaffe och en massa utbildningar inom kroppsvård. Funderar på både koppning och hot stone massage. Vet dock inte varför jag är för feg för att anmäla mig. Jag vill ju utbilda mig inom något mer så det finns mer att erbjuda i mitt företag så. 
 
För att se om det leder någonstan så måste man ju chansa här i livet. Så innan dagen är slut så ska jag ha bokat in mej på en kurs iaf! :)
 
Annars blir det till att ägna dagen till att skura trappor och hinna med några fönster mitt på dagen. Hoppas graderna blir fler bara så det går att göra! :)
Rensa två till garderober är tanken och försöka slänga det brännbara som ska slängas från förrådet. 
Mer en dag till att få undan saker. Och det kommer kännas bra ikväll!
 
Imorgon väntar smått och gott och på kvällen middag hemma hos päronen! Löradg, loppis och en liten ses-om-ett-halvår-typ fest. Söndag blir en fixa småsaker dag igen, finns så otroligt mycket att plocka med så ibland känner man sej låst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0