Gårdagen

I fredags blev det en AW med trevligt sällskap. Innan dess körde jag faktiskt ett hyffsat hårt träningspass och nog känns det än i kroppen! Härlig känsla, nu är det bara att fortsätta så man håller i med styrkan till Vasaloppet framför allt :)
 
Igår åkte jag med mamma&pappa till Örebro för att möta upp Anna och tjejerna. Pizzalunch och sen buslandet när vi lämnat Anna vid hotellet. Hon och hennes vänner skulle på Ladies Night på kvällen så!
Det är så galet kul på buslandet, man blir verkligen helt lyrisk! :) Synd att det inte finns närmare och att man inte får gå in utan sällskap av barn! ;)
 
Gjorde ett snabbt stopp på "Hemmakväll" för att köpa lite lördagsgodis också innan vi drog oss hemåt. 
Väl hemma blev det lördagsmys och "så mycket bättre" innan jag tog med mej själv hemåt och träffade på Micke som är hemma på besök!
 
Nu har jag precis "städat" smyckeslådan och jag tro att jag snart måste köpa en till faktiskt så man har en lite bättre översikt! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett totalt kaos!!
 
 
Nu har man en lite bättre överblick känner jag :)
 

Dags att ta tag i dagen nu så man hinner med lite grann!
Mycket jobb i början av veckan så det är bara att sätta igång med lite av varje som man kan börja med redan nu! Kommer bli så härligt när allt är klart och man kan slappna av och ha lite ledigt! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0