Goodmorgon!

Igår var jag bara hemma. Stapplade runt och plockade, läste bok, och städade. Hade två massager på em och sen blev det handling inför middag.
Otroligt ömmande tå igår och idag. Plåstrar om den på nätterna och jag vaknar till varje gång den stöter emot täcket eller lakanet. Jobbigt! Men idag ska den få bli sedd och få en lite dom :) Vill bara sticka hål på den, känns som mycket vätska i den..
 
Igår kväll hade vi bjudit hem Elin&Rickard och Elin&Mattias på tacos och dryck. En liten hejdå middag. Nu blir det ingen middag med oss 6 på ett halvår, tråkigt men desto fler då dom är hemma igen :)
Tacos, vin, öl och banan med choklad fick det bli! Mycket trevligt och lättsamt. Idag ska jag ta disken på en gång, äta en lång frukost innan jag beger mej ut med mammas tofflor för att städa. Kan nämligen inte få på mej skor så jag får ha tofflor i 2 gradig värme ;) haha!
 
På lördag ska jag stå på loppisen och sälja och allt som jag har med mig dit får kunderna bestämma pris på! Riktiga kap kan det bli alltså! Så sprid ut och kom och besök!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0