Tråkigt utan bilder!

Vet att en blogg utan bilder är tråkig! Men det enda som jag tar kort på nu är saker som ska säljas. Har inte orkat mej ut för någotn mysig höstfotografering. Men det kommer väl! :) Ska även leta mej på ett bra redigeringsprogram som jag ska fixa hem och fixa lite :)
 
Ikväll har jag suttit och funderat, klurat och fått tummen ur. Berättar mer när allt är klart :) Men det blir en rolig höst kan jag lova!
 
Nu har vi suttit och sett fotbollen. Man blir så glad när Sverige tar ledningen med 1-0 efter bara sju minuter. Och sen 2-0. Sen glömmer vi resten (står just nu 3-4) så vi får väl se hur detta ska gå :)
 
Imorgon ska jag styra hela dagen har jag tänkt. Resten av mitt småsakspill ska göras så man slipper tänka på det. Lite träning, god mat och Grey´s. Kan inte bli bättre känner jag!
 
Veckan som gått tycker jag är bland den längsta. Mycket ensamt och tomt. Men jag fyller upp det med annat nu så tiden lär bara springa iväg känns det som :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0