Utpumpad och tom

Imorse när jag vaknade av alarmet så fanns det inget annat än att fortsätta sova. Jag var såå trött! Snoozade in i det sista, skyndade mej in i duschen och iväg för att ge Linda en massage! Efter det körde vi en lunch på selins och fika på Håkanssons. Nellie sov sig nästan igenom hela tiden, men lite bus och mys hann vi allt med :)
En otroligt storstädning av förrådet blev nästa drag, redan sålt lite saker men jag hoppas innerligt att fler saker blir sålda! 
 
Känner att jag är tom i kroppen. Gjorde mej stekt korv med börd&mos till kvällsmat, en pappa special! ;) Nu sitter jag och har satt på ett nytt plåster på tån, druckit te och ätit choklad. Känner mej nöjd med dagen och hoppas att jag vaknar pigg och utvilad imorgon! Jag behöver all energi jag kan få!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0