Vinter

Lite känns det som att kylan är här för att stanna, både och känner jag. Men kikar man på vädret så ska det bli mer än 10 grader varmt onsdag och torsdag. Vi får väl se! Vore bra om det nu blir så, så kan jag göra klart det som måste göras klart med jobb!
 
Igår fick jag snabb prata med Elin via skype. Dock inge video men endå härligt att bara prata!
Så på torsdag får jag ett samtal om vaccination olch sen är det väl egentligen bara att boka flyg till Miami! ;)
Hur underbart kommer det inte vara, att åka till drömställen redan i Januari liksom. Bara att bita ihop med det ekonomiska och sen tuta och köra :)
 
Känner lite också att man vill maxa vintertiden med alla aktiviteter som finns. En helg med slalom, varm choklad och bastu, en massa längdskidåkning (vasaloppet) och skoter utflykter!
Vill man så kan man som sagt.
 
Nu ska jag läsa lite till i boken innan jag ska låna mor&fars tvättmaskin, fixa i massagelokalen, beställa visitkort, fixa lite mer reklam, och sen jobba! Blir en skön dag idag som jag avslutar med lite träning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0