16 Sept 2013

Då har jag äntligen haft semester! Inte den där semestern som man vill ha, där man solar, läser böcker och bara vilar hur länge man vill, men jag har haft en annan bra semester där man sett en hel stad och hunnit med i stort sett allt som man ville hinna med! :) Känner dock nu att jag hade velat vara ledig två dagar till, för att bara sova och vila lite. Är super trött!
 
Slänger upp bilder istället för att skriva om allting känner jag. NY är så otroligt stort, precis allt är stort. Man har då inte snålat med skyltar, butiker, och annat.
Lite shopping och mycket gående har det blivit. Därför har vi tvärsomnat runt 21-22 varje kväll. Man är tvär slut i kroppen!
 
 
3 våningar med godis!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fler bilder får komma sen. Galet mycket bilder finns!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0