26 år!

Igår var det min födelsedag och för första gången så kände jag inte det där pirret som alltid infinner sig! Konstigt men skönt! Fick frukost på säng redan vid tjugo i sju av E. Paket fanns det också! :) Mysigt!!
Gjorde absolut ingenting igår, bara låg i sängen och läste och vilade, precis vad jag behövde. Känner mig trött och slut!
Lite mycket farande på sistonde utan någon riktigt vilohelg.
 
Mamma&Pappa och Elin kom upp på fika! Tårta och kaffe :)
Gjorde sen kvällsmat, fiskpinnar och potatis och kröp ner för att kolla på en dokumentär!

Idag sov jag ut, gjorde en bra frukost, plockat lite i skåp, läst och gjort mej klar.
Lunch med E snart, sen jobbsökningar, jobb, fika hos mormor&morfar och sen blir det faktiskt en promenad innan vi ska ha en myskväll med matlagning.

Eller ja, E ville laga mat till mej, så jag får slappa hur mycket jag vill :)

I helgen ska jag springa/jogga/gå tre mil. Nu börjar jag min kamp för att ha gjort en svensk klassiker och jäklar vad det är viljan som tar plats på lördag. Min längsta löprunda är 3,6 km, så ni kan ju tänka er! Oroar mig för hur jag kommer må efter loppet! Får ladda med en massa dryck och mat efter så man får i sig något, rejäl stretching och inte stanna upp helt..
Vi får se hur det går.
 
Nu ska jag packa ihop och dra mej ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0