Ännu en helg, och en ny måndag

Nu går tiden så otroligt fort så det är helt sjukt.
Helgen blev inte alls som jag tänkt mig.
AW i fredags, sen hämtade vi hem min nya fina röda cykel! Fantastiskt!
I lördags jobbade jag och sen var tanken att det skulle bli en cykeltur, men jag har gjort något konstigt i ryggen så höger sida är öm och känns nästan som något liknande nackspärr.
 
Så istället för att cykla blev det kakkalas hemma hos Berglunds med 25 olika sorters kakor, vilket paradis! :)
Hem och la mej på vetekudden och somnade en sväng men med ömmare rygg.
 
Igår klev jag upp och åt en långfrukost, tog sen cykeln till mor&far, drack kaffe, solade och bara va!
Följde med Maja på en glass vid håkanssons i solskenet och sen hem igen.

Läste lite på balkongen, tog mej en långpromenad i det fantastiska vädret, duschade och bara va resten av dagen.
Fick mej en omgång massage på kvällen också, känns lite bättre i ryggen men inte alls så bra som jag hade hoppats på tyvärr.
Får försöka själv hemma med vetekudde och spikmatta och vila.
 
Nu blir det ytterligare en långfrukost innan jag ska göra 6H på bolaget.
Sen är det fritt fram att börja sopa alla trappor! Jiipppiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0