Det svänger

Idag har varit en dag när man hade mycket planer och tänkte att varje timme är lång och man hinner med mycket.
Men det har gått fort och jag har verkligen inte hunnit med det som jag borde.
 
Och just nu känner jag bara för att sätta upp håret i en hög toffs, bädda ner mej under täcket med vetekudden, slå på en halvbra film och plugga matte i sängen. Regnet och allt grått får en att bli lat och orkeslös!
 
Såå, jag bäddar ner mej, pluggar, somnar tidigt och kör en otroligt lång och bra dag imorgon!! :)
Utvilad och laddad med ny energi! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för uppvaktningen! Jag visste inte att det tog så mycket på krafterna!!!!! LAVVO.

2014-04-08 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0