Fyra dagar

Ibland blir jag otroligt stressad av att veta att denna vecka bara har fyra dagar och inte fem.
Men nu är jag inte alls stressad.
Man blir så mycket piggare av att det är så pass ljust ute och att man kan ha skinnjackan på sig!
Det är riktigt uppfriskande!

Hann med en hel del igår!
4H matte, fika med Elin, Mormor&Morfar, Massage, sydde vetekuddar, plockade hemma, tränade och lagade mat.
Idag ska jag hinna med minst lika mycket, har redan slängt i första tvätten, kaffet är precis klart, jag ska packa upp matteböckerna och sen blir det trappstäd och massage innan lunch!
 
Bara att köra på om man ska kunna njuta av att ha en riktig långhelg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0