Hög på livet

Det är sån glädje och sån lycka just nu. Allting.
Det bara flyter på för min del med precis allt. Det ända som får lida är hemmet och bra kost.
obbar mycket, fint väder och träning.
Det gör att man bara släpper allt hemma, hinner inte diska, vika kläder eller plocka undan. Men nu ska det bli ordning på det också!

Har jobb nu i 4 månader med schemalagda dagar och avtalet är påskrivet. Fantastiskt! Mer extra timmar åt vansbrohem väntar och en massa cykelturer på min nya fina röda racer som jag precis fått hem och testcyklat!

Ser faktiskt framemot att få cykla en sväng på den och verkligen komma in i det. Tror det här kan bli toppen ja, som det känns!

Nu ska jag ta min fina kille och slå på tv:n, bädda ner oss och bara somna! Upp imorgon för jobb och fix innan det blir en fin cykeltur. Antingen imorgon eller så blir det söndag förmiddag.
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0