Kort

Sitter här hemma, en lördag kväll och mätt efter tacos.
Hurtig är på besök och det spelas tvspel! Inte mej emot då jag får egen tid med datorn och matteboken. Nu kan jag ju också utnyttja Hurtig då han är lärare i just matte på gymnasienivå! ;) Kämpa på!
 
Kollar igenom en massa kort från resor jag gjort och vad jag njuter, vilka härliga bilder, vilka otroliga minnen och vad jag rest mycket!
 
 
Byron Bay, Australien
 
 
Brisbane, Australien
 
 
Australien
 
 

Sydney, Australien. Andra dagen, lägg märke till mina brända fötter ;)
 
 
Edinburgh
 
 
Edinburgh
 
 
 
 
 Rom 2009
 
 
Rom 09
 
 
Grekland 2008
 
 
Grekland 2008
 
 
NY 2013
 
 
 
 
 
 
 
 
Kuba 2014
 
 
Kuba - Varadero
 
 
 
Miami Key West
 
 
 
Träningsläger i spanien
 
 
 
Zakynthos 2010
 
 
 
 
Dessa är ju inte heller alla resor jag gjort.
Fortsätter drömma om nästa ställe och resa! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0