Maybelline New York

För ett tag sen kunde man anmäla sitt intresse för att prova nya "Babylips" från Maybelline New York här på blogg.se.
Idag fick jag hem en avi om att jag hade ett paket att hämta, sagt och gjort, i kuvertet ligger två baby lips som jag ska få testa! :)
En återfuktande med solskyddsfaktor och en Pink Punch, med lätt färg.
 
 
 
 
 
 
http://www.maybelline.com/products/lip-makeup/lip-balm/baby-lips.aspx
 
Där finns alla smaker/sorter från detta märke!
Recension kommer :)
 
-
 
Körde lite cykel på gymmet idag och anmälde mig till spinningen på onsdag. En timme ska jag plåga mig igenom ett pass för att sen släpa mej hem:)
Ska bli skönt. Ser framemot det med skräckblandan förtjusning så.
 
Nu ska matteboken fram och tänkarskallen slås på ;) Wish me luck!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

GOOD LUCK!!!! Lavvo

2014-04-07 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0