Vätternrundan 2014

Då var det dags för nästa utmaning i klassikern, vätternrundan och det lopp jag är absolut mest nervös för!
Men igår började jag min kamp mot 30 timmar på cykel, med start 22:34 på natten mot lördagen.
1,5 mil på¨cykel nere i gymmet, lite mage och armar, massa stretching och mer vatten än jag brukar.
Nu vill jag verkligen vara väl förberedd och det är bara att bita i och köra! :)
 
Blir en rolig utmaning ialla fall :)
 
Idag är det sopa som står på schemat, och lite matte borde jag hinna med! Ska även sätta en till skiva pärlspont så sen har vi bara 1,5 skiva kvar så ena väggen blir klar denna vecka, och den andra väggen kör vi på med direkt efter så till nästa helg borde pärlsponten vara på plats, gardinbeslagen uppsatta, lite mer lister satta och mer ihopplockat än vad det är nu!
Skönt när det händer något varje dag känner jag!
 
Nu kaffe, ägg och macka!
 
(ofrivillig snoozning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0