6 dagar till start!

Då har ännu en helg passerat. I fredags vräkte tung snö ner och jag ville verkligen åka skidor. Fanns inga spår dragna någonstans så det var bara att ge upp och lägga undan den tanken för dagen. Hade en lat dag, bakade, fikade och avslutade med AW tillsammans med tjejerna.
Vidare för en öl på Selins med Matilda innan det blev läggdags!
 
Lördag var det damernas 3 mil, skidor för min egna del (1 mil) innan jag snabbt köpte en macka och smoothie och gick till simhallen för ännu en uttagning som vikarie. Tyckte det gick helt ok! :)
Bastu, påklädnad och sen hem innan jag insåg hur otroligt trött jag var, småplockade och gick ner på selins med Erik för en bit mat.
Rappling, Hurtig och Sofie dök upp också. In på konsum och sen hem till oss för en sällskapskväll!
Stupade i säng vid ett och upp tidigt igår.
 
Herrarnas femmil på tv innan jag begav mej ut för skidor på egen hand! Fick ihop ca 14 km och känner mej rejält sliten i kroppen!
Myskväll med chips fick det bli!
Nu då?
Sitter och ska ta en kopp cappuchino innan jag ska ta vansbrohem bilen till Nås för 5 H städning. Sen hem för trappstäd och ikväll företagsjobb.
 
Jag börjar bli otroligt nervös för vasaloppet. Dels för om man ens kommer kunna åka i några spår, när man kommer kunna börja åka skidor och inte gå skidor.
Hur kommer man må efter målgången?
Hinner man förbi repdragningarna?
 
Ja, nu är det mat och mental laddning i 6 dagar, sen ska jag ge er svaren på dessa frågor! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0