Skidor

Igår åkte jag dagspåret 1,7 mil. Kändes otroligt bra och skönt. Fina spår och allt flöt på. Började skymma lite så bestämde mig för att byta valla eftersom det var så pass med nysnö på eljusspåret och den gamla vallan började släppa lite.
Dumt av mig. Frös i en massa snö i skidorna och fick stanna 3 ggr för at skrapa bort det och kunna åka hyffsat. Tog nästan tvärstopp några gånger i utförsbackarna, men jag kämpade mej igenom 1 mil iaf!

2,7 mil igår alltså och det kändes i kroppen!
Hur ska man må efter nio mil?
 
Imorgon ska jag ut och åka igen! Försöka komma ut kl 13 ca och köra dagspår i ca 3 h innan det blir avslut.
Har tyvärr inte hört något från simhallen heller. Så otroligt tråkigt, ville verkligen ha extra jobb där som timvikarie. :(
Man kan ju alltid hoppas att de ringer under dagen, vi får se!

Nu är det frukost och sen jobb som gäller.
Lgh städ i Nås heeeela dagen. Drygt men det blir fint! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0