Snö, lite kyla och massa jobb!

Visst har man otroligt mycket mer energi när man har fått lite sol i några veckor såhär mitt i vintern och mörkret!
Dock är jag fortfarande otroligt trött på morgon, har väl inte ställt tillbaka dygnet helt, men det får väl ta den tid det tar :)
Mycket extra jobb just nu, massagebokningar trillar in och jag känner att jag har satt 2014 års mål med företaget helt realistiskt!
Känns alltid skönt när något känns otroligt rätt!
 
Nu snart ska jag slå på tv:n och följa damernas 10 km klassiskt och heja fram Kalla.
Tar ett tag med dammsugarn först och sen blir det lägenhetsstäd.
 
En hel del kvar att tvätta också men får väl kanske ta en dag nu i helgen till det så man blir av med det. Drygt när högen bara växer ännu mer :(
 
Hoppas man kan somna tidigt ikväll så man kommer upp någorlunda tidigt imorgon.
 
 
 
Längtar efter en härlig weekendresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0