Solsken och vårkänslor

Tror inte att det undkommit någon med detta väder, man vill liksom bara trycka upp sig mot en husvägg med en termos kaffe, en bra bok och få en massa sol på sig!
Dock känner jag inte lika starkt sug på det som alla andra. Förmodligen för att jag nyss varit i solen så pass mycket och länge, har mer suget att jobba, fixa och komma iordning!
 
Nu blir det en kopp cappuchino innan jag drar iväg och masserar hela em/kvällen.
Väl hemma väntar det räkmacka och dusch :)
Och även mer planering av resten av veckan, det gäller verkligen att ta till vara på tiden nu!
 
 
Elin & Jag tog en promenad ut till stugan på långfredagen förra året! Härligt väder och skönt vare! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0