Fredag kväll

Det kommer sällan en olycka ensam och det kan jag stämma in med.
Mitt under dagen idag, när man känner sej som mest nere och räknar alla pengar det kommer kosta får man meddelande från Vasaloppet att det nu ska betalas annars blir jag av med startplatsen. 1600 kr bara där. Ska man skratta eller gråta? :)
 
Och Farmor; Nej, jag tycker inte att det kan bli sämre, men vem vet! :)
Nu är det sängen som väntar, lite serier och bara jag. Imorgon är en heldag med smått. På något vis ser jag framemot söndag. Tänker mej en storstädningsdag och tidig kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Sköt om dej Emma du ser snart "ljuset i tunneln" kram

2014-03-22 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0