Goood kväll!

Längesen sist!
Men insåg att det sista inlägget jag skrev handlade om mitt allra första vasalopp.
Och om ett år kan ni läsa om mitt andra, för visst lyckades jag hinna med att boka in både mej och Erik till Vasaloppet 2015!
Hur kan så många platser ta slut på 90 sekunder, det är helt galet!
 
Efter en vecka med jobb nere i Vimmerby är jag nu hemma igen och har börjat på en hel del olika saker.
Försöker klura fram bra reklam för företaget som inte är för dyrt, fixa med vetekuddar och vetehjärtan, rensa här hemma, och rensa i lokalen.
Mycket på men det känns bra!
 
Ska ta en emmakväll nu, Tända ljus, läsa klart en bok, måla tassarna, äta glass och frukt, slå på en film och sen krypa ner i en renbäddad säng! Ska bli fantastiskt!
 
Imorgon börjar ett nytt steg, matteplugg! :)
 
Puss
/Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0