Orättvist

När man håller på bygger upp och fixa. Man ser ljuset längre fram och vet att allt kommer bli bättre! Då kommer ett rejält bakslag.
Något stort är fel på motorn i min bil och den måste plockas isär. Det är pengar jag inte har och jag går back.
 
Deppade igår och idag är en ny dag. Kaffetermosen är laddad, underklädeslådan rensad, spotify är påsalgen och lite mer plock och fix hemma innan jag äter en till frukost och sen drar till Nås för jobb och pengar som jag verkligen kan behöva.
Bara att se framåt och jobba på, sälja av och prioritera. Men varför just nu och inte senare?
 
Allt kan tydligen inte gå vägen för mig!

Nästa gång kanske..

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra tänk! Det är ju faktiskt som det är och då blir det enda att kämpa på ! Man kan ju inte lösa problemen genom att deppa ihop! Det fixar ingen bil ! Det är bara att kämpa på! Tråkigt men sant! LAVVO!

2014-03-21 @ 17:02:04
Postat av: farmor

Allt brukar ordna sej till slut, det kan ju inte bli sämre !lr ?

2014-03-21 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0