Planering och start!

Då rullar vi på. Intensiv start på veckan med massor av jobb och planer.
Sopade allt i måndags och fick lite annat smått gjort. Igår jobbade jag från 08-18:30, mör i kroppen efter duschen kan jag lova! Men det är bara påt igen!
Betalat alla räkningar, satt undan pengar, gjort en ny graf i mobilen och känner att jag har energi! Idag hinner jag bara med 5-6 timmars jobb innan massage står på schemat och lite småfix i lokalen!
 
Imorgon hoppas jag vara i någorlunda fas så man slipper kliva upp super tidigt och jobba superlänge. Men det får vi se efter idag!
 
Anmäld och betalad till Vasaloppet 2015 också! Borde kunna slå min tid med hästlängder ;)
I helgen ska cyklingen påbörjas, leta efter cykel, lägga upp träningsdagar, boka in onsdagar på spinning och bara köra på!
 
Sommaren ser lovande ut med massor av jobb och planer på andra roliga saker, just nu går det verkligen bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är fantastiskt vilken berg och dalbana livet är!
Hoppas att det fortsätter uppåt ett tag!! LAVVO!

2014-03-26 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0