Som en seg gummibjörn

Idag är jag trött.
Ruskigt trött.
Tog mej sovmorgon till 8 och nu frukost, kaffe och sen jobba vidare!
 
Nästa vecka är det bara fokus på mattepluggning som gäller. Halkat efter redan och det blir även stenhårt plugg i helgen!
Har inte tid att redan börja halka efter på något sånt, då tappar jag gnistan till att fortsätta :(
 
Snart kan jag sudda bort min långa att göra lista denna vecka, för snart är jag verkligen klar med allt och det känns fantastiskt!
Fått in en massa fler timmar på tidlappen och bort med en massa nycklar! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Bit ihop! Alla är mer eller mindre trötta ibland! Du ska se att det bara går bättre o bättre! Skit i tröttheten! LAVVO

2014-03-27 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0