Ny vecka

Tiden går så otroligt fort fram nu så jag vet inte vart man ska ta vägen! Man vill hinna med så himla mycket men det känns som att det inte spelar någon roll hur effektiv man är så hinner man bara med en liten bråkdel!
 
I lördags jobbade jag, tog en kortare springtur efter det, lagade tacos och begav mej iväg till Ingela tillsammans med resten av kollegorna. Hade det supertrevligt och mysigt! :)
Hemma igen runt tolv och bara dök ner i sängen och somnade som en stock!
 
Söndag var en äkta söndag! Tanken var en längre tur på cykeln, men eftersom det var så isande kallt kände jag att det inte är någon idé att sätta sig och trampa på fast man fryser och man inte kan slappna av,
Sov istället, åt en långfrukost, fixade med en massa småsaker, storstädade hemma, bäddade rent, storhandlade, lagade mat och avslutade med söndagsfilmen "Beck - levande begravd" innan det var dags att få krypa ner i det nybäddade och bara få somna!
 
Behövde en hemmadag igår, för nu är det två veckor med hårt jobb för min del innan det blir två liiite lugnare veckor.
Och så fort temperaturen stiger lite ska det minsan bli 3 turer i veckan! Nu är det dags att komma i form! :)
 
Nu dags för frukost och jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0