Varför blir man så påverkad av andra?

Jag lyssnar alldeles för mycket på vad andra tycker, tänker och säger.
Måste verkligen sluta med det. För det är ändå mitt liv, min fritid och mina utmaningar som står för dörren.
 
Måste man ha cyklat 100 mil för att klara 30?
Jag åkte totalt 12 mil skidor men klarade av att åka vasaloppet och är man stolt eller?
jag kommer ta mej runt på vätternrundan, hur lite mil jag har i benen.
Jag kommer att få åka ensam hela vägen men det är så det är!
Igår jagade jag ihop mil helt ensam. Visst var det otroligt tråkigt att inte cykla med någon, inte ha någon som puschar, peppar och stöttar när det går tyngre.
Men jag fixade ihop 4,4 mil och ingen är gladare än jag.
 
Heldag på jobbet idag och jag verkligen längtar tills jag kan sjunka ner ikväll i sängen och bara slå på en film och somna tidigt!
Den här helgen ska mina batterier laddas otroligt mycket. Planering och fundering finns också i tankarna :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Jag älskar dej! Du är bäst! Jag kommer heja, peppa och fira dej efter 30mil! Fixar du lätt❤️

2014-05-30 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0