Prestationsångest

Idag blev första skidturen! 1 mil ensam och utan fäste. Fick världens jobbigaste känsla. Eftersom det ser ut som att Erik bangar på Vasaloppet inser jag att all träning och precis hela loppet blir jag själv. Förra året åkte vi iaf en bit ihop och peppade varandra. Kämpade in i mål för att vi båda skulle fixa det!
Men men! Det får väl bli så och jag ska försöka ta mej genom hela loppet och förbättra min tid liiite iaf! :)
 
Lagar lite lasagne nu. Tidig kvällsmat men gör det mest eftersom jag ska ha med mej matlåda imorgon då jag drar till Sälen med Morbror för att skotta snö! :D haha! Undrar hur mör i kroppen jag kommer att vara!
Måndag - Torsdag, sen bolaget fredag-lördag!
 
Spännande vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0