Öppet spår

I måndags hakade jag på Anna&Petter att åka Öppet spår.
Upp halv fyra för frukost och påklädning, framme vid starten runt fem. Hämtade nummerlappar och åt en andra frukost i bilen sen ut på startfältet för att dra iväg!
Ja, jag trodde att det inte gick att få sämre före än förra året, men ibland har man totalt fel. Visst, iår fanns det snö och spår men det var sockrigt, frös i, sladdrigt och som vanligt folk som plogar i små backar! Jippie!
 
Tog mej i mål på 11:27 och slog därmed min tid med mer än en halvtimme! Jag är superstolt och jag är så otroligt stolt över Anna&Petter som även de tog sig i mål!
Smärta i kroppen fick jag kraam om mamma&pappa, erik, Johan&Pia, Stina&Elvira och Petter och hejja fram Anna som kom ca 20 min efter mig! Vi är grymma!!
 
Hemfärd och en varm dusch, Erik köpte en pizza som vi delade på och sen slockande jag ovaggad!
Gårdagen var inte så hemsk som jag trodde. Bestämde mig för att ta tag i tvätten en gång för alla! Så nu har jag tvättat allt i vår egna korg och även all företagstvätt! Känns himmelsk!
Gjort 8 trappor och det är en pina att ta sig igenom denna jobbvecka!! :(
 
Men snart så!
Lite mat och bok och ikväll gym!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0